HTML

Friss topikok

  • Tom Bobb: @Itteé: Kaptál egy magánlevelet tőlem. Abban ott a válaszom. (2015.05.08. 20:27) TORONTO – AZ „UTOLSÓ” POSZT
  • Itteé: Kedves Tom Bobb! Beleolvastam egy másik blogodba ahol,elég durva szavak hangzanak el: Feleséged, í... (2015.05.08. 02:55) TURISTAKÉNT TORONTÓBAN
  • Hajni Hajnalka: :-) (2014.09.27. 05:24) MAGYAROK TORONTÓBAN
  • Tom Bobb: @blash: Odakinn mindent kiraknak, amire nincsen szükségük, az viszi el, aki akarja. Ingyen van. Ez... (2014.07.19. 23:14) KERTES HÁZAK TORONTÓBAN
  • Tündér_Lala: Én jártam ott. Rettentően idegen más világ. Gazdag, imádják a csillogást villogást, de valahogyan... (2012.07.13. 20:03) TORONTO – AZ ELSŐ BENYOMÁSOK

Címkék

LÁTOGATÓK

HOZZÁSZÓLÁSOK

Toronto

Tom Bobb bejegyzése 2010. január 01. komment

A BLOG HÁZISZABÁLYA

Címkék: gépház

Nevezhetjük úgy is, hogy ez itt a blog (talán) átgondolt és folyamatosan betartatott házszabálya, melytől akkor sem térek el, ha a fene fenét eszik, mert azért néha szükségeltetnek szabályok, amikkel bizony együtt kell élnünk.
A blogon elő fog fordulni, hogy érdekes vizekre evezünk.
Elő fog fordulni, hogy úgy érzed majd, kissé politikai színezete lett egy-egy posztnak.
Időnként amolyan rasszista megnyilvánulásnak ítéled meg a leírtakat.
Véleményem lesz egyes emberekről, népcsoportokról. Ismétlem: nekem lesz véleményem, nem pedig neked.
 
Néha azt fogod gondolni, hogy a hozzászólásaidban pontosan meg fogsz felelni az elvárásoknak. Hiszen hasonló hangvétellel mersz majd előhozakodni, mit jómagam, miközben ezeket a posztokat, cikkeket, ismertetőket írtam. Aztán meg csak lesel, bambán, mint az amerikai bölény a sztyeppén, hogy mi történt körülötted, mert a kommentedet úgy vágtam ki a francba, mint mókust örvendezni.
Mondom, hogy is vagyunk errefelé:
 
·         Nincs cigányozás, zsidózás, egyéb „rasszista” megnyilvánulás.
·         Nincs trollkodás, nem gerjesztjük feleslegesen a hozzászólások számát.
·         El lehet felejteni a személyeskedést; a legkisebb szikrájánál repülsz a francba.
·         Itt én vagyok a góré, az van, amit én diktálok, és ha nem tetszik…
 
Ellentétben a másik (igen népszerű) blogommal itt bizony vigyáznod kell tehát, mit és hogyan adsz elő a hozzászólásaidban. Mert fogok néha kényes témákat érinteni, megtehetem, hogy úgy és olyan színvonalon írok, ahogyan tőlem eddig megszokhattad, de nem lesz kedvemre, ha a hozzászólásod hasonló formában ebben a formában „színesíti” blogomat.
Rend lesz, és fegyelem.
 
Amit kérek tehát: tartsuk be az illemet, hiszen ez egy bemutató, leíró, érdekességeket tálaló blog, nem politikai, nem szélsőséges, nem akar sem befolyásolni, sem megosztani, mindössze egy (tán hiánypótló) gyűjtemény részeként akarna információkkal ellátni.
Legyünk itt kultúrlények, és fogjuk vissza az elszabaduló paripákat! Menni fog?
 
Menni fog.
Szerintem.
 
Köszönöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://toronto.blog.hu/api/trackback/id/tr61636520
süti beállítások módosítása