HTML

Friss topikok

  • Tom Bobb: @Itteé: Kaptál egy magánlevelet tőlem. Abban ott a válaszom. (2015.05.08. 20:27) TORONTO – AZ „UTOLSÓ” POSZT
  • Itteé: Kedves Tom Bobb! Beleolvastam egy másik blogodba ahol,elég durva szavak hangzanak el: Feleséged, í... (2015.05.08. 02:55) TURISTAKÉNT TORONTÓBAN
  • Hajni Hajnalka: :-) (2014.09.27. 05:24) MAGYAROK TORONTÓBAN
  • Tom Bobb: @blash: Odakinn mindent kiraknak, amire nincsen szükségük, az viszi el, aki akarja. Ingyen van. Ez... (2014.07.19. 23:14) KERTES HÁZAK TORONTÓBAN
  • Tündér_Lala: Én jártam ott. Rettentően idegen más világ. Gazdag, imádják a csillogást villogást, de valahogyan... (2012.07.13. 20:03) TORONTO – AZ ELSŐ BENYOMÁSOK

Címkék

LÁTOGATÓK

HOZZÁSZÓLÁSOK

Toronto

Tom Bobb bejegyzése 2010. december 30. 5 komment

TORONTO BLOG 2010

Címkék: gépház

Mikor elhatároztam, hogy belevágok ebbe a blogba, úgy döntöttem, teljesen mást fogok letenni eléd, mint a többi „városokat bemutató blog”. Igen, egyedit akartam és olyat, ami akár még túl is mutat az egyediségen. Tisztában voltam vele, hogy arra a felesleges ajnározásra, amiket elvárnak az ilyen blogoktól, nem leszek képes, de a valóságot pontosan tudom majd elmesélni.
Meg is tettem.
 
A blog nem lett ismert és népszerű. Egy blog csak a többi között, valahol mélyen a szemétben, amelyik nem csak a szépről, a jóról és a felesleges csillogásról ír, így aztán nem lehet ismert és népszerű – gondolkodásra készteti az olvasókat, az pedig baj. Pontosan ezért terveztem el, hogy minden bejegyzésemet fényképekkel „támogatok”, hogy ne csak szóban mondjam el, hanem mutassam is, ami tetszik vagy nem tetszik.
Ez az esztendő kellő tapasztalatot adott nekem arról, mivé válik a világ, hová tart az újságírás és az emberek terelgetése. Sajnálom, hogy időnként gondot okozok abban a szép, új világban, ahová békésen betelepedőnek érzed magad, sajnálom azt is, hogy néha nem tetszenek az írásaim – de hát a nyitott szemmel való élet már csak ilyen! Sajnálom, hogy bár tettem erőfeszítéseket, de a látogatottságom igen alacsony – bár ez is nézőpont kérdése! (Az okok mindkettőnk előtt ismertek.)
 
Sajnálom, hogy ez a blog idővel minden elmesélhetőt elmesél majd a városról és méltósággal, csendben befejezi önmagát! Ez természetes, ezzel természetesen számolni kell. A blog nem „énblog”, nem akarom, hogy átcsapjon abba, mi történt velem – ez egy városról mesél, ahová mielőtt ellátogatsz, érdemes elolvasnod az itt található információkat.
 
Köszönöm eddigi látogatásaidat, köszönöm a hozzászólásaidat, észrevételeidet! Azzal köszöntök boldogabb új esztendőt, hogy lesz még rengeteg érdekes bejegyzés és több száz fotó, mielőtt végleg elköszönünk egymástól, és addig is: ne mindig a szavaknak higgy! Láss is!
 
Toronto, 2010. december 30.

A bejegyzés trackback címe:

https://toronto.blog.hu/api/trackback/id/tr342548235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2010.12.30. 18:05:13

Sajnálom ha abbahagyod, mert én éppen most fedeztem fel a blogot, és kezdtem elolvasni.
Biztos sok energiát fektettél ebbe, ez elismerést érdemel, köszönöm.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2010.12.31. 04:07:23

@Sigismundus: Mint a poszt végén is írtam: lesz még pár érdekes bejegyzés és lesz legalább 100-150 fotó, mielőtt lehúzom a rolót. Nem rögtön csukom be a kapukat.
Kis belső "titok", információ: három hónappal előre dolgozok, vagyis most, december végén már a március végi, illetve az április eleji témák elő vannak készítve. Tudom, mikor akarom bezárni ezt a blogot, és azt is tudom, hogy ez nem fog olyan egyszerűen menni - mert azért mesélnivaló, érdekesség akad, ha keres az ember! :-)

Ettől függetlenül: igen, sok energiám van a blogban, a kialakításában, az olvashatóságában, melyre büszke vagyok és leszek is. Köszönöm elismerésed, jólesett!

Bar Kochba 2010.12.31. 09:07:50

Nagyon szeretem a blogod, RSS-be is beraktam, hogy ne maradjak le semmiről. Jövőre tervezett torontói utazásunk egyik legjobb kiindulópontja ez a hely. Folytasd bátran, a látogatottsággal meg ne törődj! Akit érdekel a téma, meg fog találni!

jewel79bp 2011.01.02. 18:15:12

Kedves Tom Bobb, estleg ha van kedved, egyszer szentelnél egy bejegyzést az ismert látványosságoknak is a saját szemszögedből? Arra gondolok, hogy a turistacélpontok közül mit érdemes valóban megnézni, mit nem, ilyenek. Lehet, hogy neked természetes, hogy mi van ezeken a helyeken, de egy utazónak jól jönne néhány praktikus tanács, hogy mit nézzen meg, mire figyeljen, ha csak kirándulni megy Torontóba.

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2011.01.02. 21:25:07

@jewel79bp: Rendben van, és köszönöm a kérést, amely mögötti (valamikor majd teljesített) tartalom talán nem jutott volna magamtól eszembe!
Igyekszem a közeljövőben átnézni, mit és hogyan tudok megírni ebből a témából, és ha lehet, még tavasz előtt megjelentetem a cikket, hogy a friss turisták tudják, mit érdemes és hova! :-)

Egyébként érdekes dolog ez a rengeteg "turistacélpont", mert rajtam nem igazán múlhat a dolog, ha pölö eljössz a családoddal ide, hogy mit nézel meg és mit nem. Az én véleményem a sajátom, melyet te tiszteletben tartasz, és ha nem fogadsz meg, azt meg én tartom tiszteletben...
Ezzel azt akarom mondani, hogy ha majd "lehányok" pár egyébként turistacsalogató helyet itt Torontóban, az nem jelenti azt, hogy odamenni nem jó szórakozás.

Jön majd a poszt.
süti beállítások módosítása